środa, stycznia 16, 2013

Dwadziescia lat temu w Hiszpanii.

Plaza Mayor  Plaza Mayor, Madryt
Plaza Mayor

Wydaje sie, ze podroz do Hiszpanii, Portugalii i Francji odbylismy calkiej niedawno. Ale to bylo dwadziescia lat temu. Ja w samolocie do Madrytu. Ja na placu w Madrycie. Ja w jakiejs kawiarni. Byc moze w Granadzie, Sewilli , Kordobie albo w Madrycie. Ogladanie starych albumow zawsze mnie wzrusza. "Popatrz, wydaje, sie za to tak niedawno..." powtarzam ten znany refren.

El Oso y El Madroño, Puerta del Sol, MadridTo nie ja! To jeden z najbardziej charakterystycznych pomnikow Madrytu na placu Puerta  del Sol.

A to zdjecie zrobione juz  we Francjii . 
Dwadziescia lat minelo...jak jeden dzien:-)

1 komentarz:

Mona pisze...

Piękne wspomnienia..:) czas leci. W kapeluszu pasujesz do królewskiej rodziny :) ..